Rješavanje problema – Escape room igra

Odgojno-obrazovni ishodi

Odgojno-obrazovni ishodi

  • A.2.4.
    Opisuje osnovne pojmove iz područja enkripcije podataka te objašnjava njezinu ulogu u zaštiti podataka.
  • B.2.1.
    Opisuje i implementira osnovne algoritme u programskom jeziku koristeći jednostavne tipove podataka i osnovne programske strukture, testira rješenje te ispravlja eventualne pogreške.
    Predlaže i analizira druge načine rješavanja istih problema.
    Analizira efikasnost algoritma ovisno o količini i vrsti ulaznih vrijednosti.
  • B.2.3.
    Koristi jednodimenzionalne strukture podataka za rješavanje jednostavnog problema.

Međupredmetne teme

  • MPT Osobni i socijalni razvoj
    A.4.3. – Razvija osobne potencijale
  • MPT Učiti kako učiti
    A.4. – Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    B.4/5.2.2. – Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja

Opis aktivnosti

Link na igru:

Učenici ponavljaju gradivo rješavanjem escape igre koju možete preuzeti na sljedećoj poveznici:
Escape-Digi-rješavanje problema

U mapi Escape letters nalazi se igra. Datoteke za uređivanje dostupne su u mapama: Word letters i Rješenja.

Link na samu igru:

Zaigraj igru: Riješi problem i dođi do cilja