Opis aktivnosti
Učenici će kroz radne prezentacije i materijale čitati algoritme i spajati ih s tekstom zadatka ili s programom. Nakon toga gotove algoritme zapisane na različite načine (pseudojezikom, dijagramom toka, govornim jezikom) učenici će pretvaraju u program u Pythonu kroz radne prezentaciju.
Radne prezentacije prate i vježbe za svaki dio programiranja (slijed, grane, petlje, polja, liste)
Ishodi učenja
B.1.3 učenik razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.
A.1.5 učenik definira logički izraz za zadani problem.
B.1.1 učenik analizira problem, definira ulazne i izlazne vrijednosti te uočava korake za rješavanje problema
Trajanje: Sadržaj i vježbe su namijenjene za 20 školskih sati.
Kategorija: 1. i 2. godina učenja informatike
MPT Uporaba IKT
Ikt D. 4. 1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
uku A.4/5.4. 4. Kritičko mišljenje
Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
MPT Poduzetništvo
Pod A. 4.1 Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
MPT Učiti kako učiti
uku A.4/5.1. Upravljanje informacijama
Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Vrednovanje za učenje
|
Vrednovanje kao učenje
|
Vrednovanje naučenog
|